Wednesday 3 October 2012

Instagramallamable dag!


I dag tog jeg til København med søde Chase og tog lidt billeder så i kunne følge mig gennem dagen!
Jeg stod op, puh synes det var hårdt at komme "tidligt" op, og jeg skulle endda først møde kl. 11! Men skulle lige bruge et par timer herhjemme på AT. Så min dag startede ud med Red Bull hvor jeg derefter drog afsted til skolen og skrev AT med pigerne, derefter tog Chase og jeg afsted. Vi kiggede i en masse dejlige butikker og derefter spiste vi China Box!

Hvis i har været på Strøget, så kender mange af jer sikkert nok til Candy Mega Store (mener jeg den hedder) som er en slikbutik nær Storkespringvandet og lige ved siden af den KÆMPE H&M. Der sælger de en masse Amerikanske produkter, mest slik og jeg fandt min absolutte gude drik derinde, Relentless! Jeg smagte den første gang i Berlin sidste oktober og har været hooked lige siden, fandt det i England i sommers og nød en og så fandt jeg dem endelig i Danmark! Selvfølgelig til en forfærdelig høj pris, så jeg måtte nøjes med en, men det var det hele værd! 

Efter vi havde spist tog vi til Palads og så Ted, kan varmt anbefale den, den har fantastisk sjov og sjofel humor og du forlader biografen med et smil på læberne! 

Jeg fik ikke shoppet særlig meget i dag, hvilket er helt okay med mig eftersom, at jeg også shoppede lidt på internettet i dag, men det får i at se, når det kommer hjem! Men jeg købte mig en lækker t-shirt i Weekday, en mega blød hættetrøje i H&M og det nyeste album med We Came As Romans i Fona 2000.
Håber i har haft en skøn dag alle sammen! Godnat!

No comments:

Post a Comment