Tuesday 9 October 2012

October wants!

Lavede dette billede på Polyvore i dag over et tøjsæt jeg godt kunne tænke mig her til efteråret!
Er specielt helt vild med sweateren og huen, har virkelig ekstremt meget brug for de to ting! Men må vente til November, for nu har jeg sat en stopper for mere shopping i oktober. Hvilket vel også er fair nok, når man tænker på hvor meget jeg har købt her på det sidste (Det kommer der snart en post om)
Men hvad synes i om sættet? Jeg er en sucker for støvler som dem ovenover! :-)

5 comments:

  1. Hej

    Elsker huen, solbrillerne og tasken!!! :)

    Xoxo
    http://regitzemelhof.blogspot.dk/

    ReplyDelete
  2. Gad godt vide hvor man kan købe alle de der ting????
    De ser voldfede ud!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvis du går ind på min polyvore, http://ida-hernvig.polyvore.com/
      Så burde der være link til dem alle sammen, det er nogle halvdyre ting det meste af det, men man kan jo ofte finde næsten helt magen til tøj, som er meget billigere, eventuelt på Ebay :-)
      Jeg ved i hvert fald hvor jeg kan få en sweater som ligner den ovenstående lidt meget billigere! Da den der koster næsten 2000!

      Delete
  3. Blusen ser mega fed ud :D

    ReplyDelete