Monday 8 October 2012

Pros ved efteråret.

Jeg sad i toget i dag og grublede lidt over denne årstid. Jeg hverken elsker eller hader den, men jeg kan nu meget godt lide den, forstår i? Jeg har i hvert fald tænkt på nogle gode ting ved denne årstid!


  1. Bladene falder og det er så smukt og fint, og så elsker jeg at gå og sparke til dem, som var jeg 4 år gammel.
  2. Café ture bliver et højdepunkt på ugen hvor man kan få snakket om dagen med sine veninder over en kop kakao eller te!
  3. Lange bukser er igen accepteret til sociale samkoster, endelig!
  4. Jeg har en grund til at gå med tørklæder 24/7, (det er mit yndlings "accessory") det er åbenbart ikke sejt om sommeren, hmf!
  5. Søde huer. 
  6. Hygge sokker!
  7. Min nye lækre hættetrøje som jeg kunne dø over! Den er så så blød!
  8. Kolde søndage hvor du bare kan blive under dynen og putte!
  9. Tæpper!
  10. Det er igen accepteret at bruge mørke farver til enhver lejlighed!
Meget af det var egentlig bare beklædningsdele, men jeg er også bedst til vintertøj. Mit skab består hovedsageligt af neutrale farver som sort, hvid, grå og eller bare farver i mørke kontraster. Jeg er besat af tørklæder og 90 % af mine sokker er varme uldsokker! 
Der kommer nok nogle "cons" på et andet tidspunkt, men nu synes jeg altså, at jeg ville se det på den lyse side, at det er ved at blive koldt i vejret!

(choc'o'mint latte fra Baresso i dag med Katrine) 

No comments:

Post a Comment