Sunday 7 October 2012

M.A.C shopping





Som jeg skrev i nat så var jeg på M.A.C shopping med Katrine i går. Vi tog ind til Magasin ved Kongens Nytorv og der var en masse igang ved M.A.C boden da de er igang med en kæmpe kampagne for deres ny Style Seeker kollektion! Men her er mine fund som lovet.

 En pro color x 4 palette
 Carbon farvet eye shadow pan
 Dazzlelight farvet eye shadow pan
 "Sweet and Sour" farvet duo mineralize eye shadow
 Prep + Prime skin base visage
 Auburn farvet lip pencil
 Pussian Red farvet Matte lipstick
 Cusp of dawn farvet Lustre lipstick

Jeg har ikke prøvet alle produkterne endnu, men jeg er meget imponeret over det jeg allerede har prøvet! Jeg er bestemt spændt på at prøve at eksperimentere med duo mineralizer øjenskyggen, da der er så mange muligheder med den! Jeg bruge Auburn lip pencil sammen sammen med Pussian Red læbestiften i går aftes og det så super fint ud!  Jeg manglede dog at få nogle produkter med i farten, så jeg skal tilbage igen i morgen, sammen med Katrine og få handlet det sidste. Er super glad for mine køb og M.A.C er bestemt et make-up brand jeg varmt kan anbefale!




No comments:

Post a Comment