Thursday 4 October 2012

Today it's going down!


Hej bloggen!
I dag skal jeg ind til Gorlubb piercing og, ja.. pierces! Originalt skulle jeg have lavet venom bite (to vertikale piercinger i tungen), men det blev ikke til noget i denne her omgang grundet mit job. Jeg må gerne have dem, men jeg har valgt at vente, for jeg har personligt ikke lyst til at gå rundt og læspe foran gæsterne med de lange stave jeg skal have i til at starte med.
Så! Derfor har jeg langt om længe taget mig sammen til at få lavet industrial (det første billede/øret). Hold op hvor jeg glæder mig! Har gået og overvejet denne piercing i flere år, skulle selvfølgelig lige være 18 først, men nu kan jeg langt om længe få den lavet. Den anden piercing jeg skal have er en standard navlepiercing. Jeg ville have haft en inverse, men efter mange fortællinger og hvordan de er faldet ud og den lange helings process, så tager jeg standarden til at starte med. Selvfølgelig glæder jeg mig også til den, ellers ville jeg jo ikke have den lavet, men må ærligt sige, at jeg glæder mig aller mest til industrial piercingen! 


God fredag til jer alle!

No comments:

Post a Comment