Tuesday 2 October 2012

Dam, dam, dammmm!!


Så! Nu var jeg blevet godt træt af min fuldstændig smadrede, langsomme og gamle iPhone 3. En telefon jeg fik gratis med 3 kæmpe ridser i skærmen for 9-10 måneders tid siden. Don't get me wrong, jeg elskede den telefon og specielt fordi jeg fik den gratis. Men jeg fik aldrig taget mig sammen til at få fixet skærmen og derudover så var systemet bare så gammelt og langsomt, at jeg følte jeg skulle have mig noget nyt. Jeg ved hvad i tænker, "hvorfor så ikke bare købe den splinter nye iPhone 5?", godt spørgsmål.. Jeg har ikke rigtig lyst til at eje den nye iPhone, de nye muligheder gør ingen forskel for mig, kameraet er det samme og synes egentlig at designet på 4s'eren er en del pænere end 5'eren. Så jeg er rigtig glad og tilfreds med min nye telefon og mit søde blå cover! Derudover kan man få iPhone 4s'eren en del billigere lige øjeblikket da 5'eren lige er udkommet - så det tilbud ville jeg gerne benytte mig af!
Godnat bloggen!

No comments:

Post a Comment